Usługi Roamingu międzynarodowego wymagają aktywacji za pośrednictwem Biura Obsługi Klienta.

Skontaktuj się z nami telefonicznie pod numerem 720 00 7777 (z zagranicy, wykorzystując numer innego operatora: +48 720 00 7777) lub e-mailowo: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. podając numer telefonu oraz dane na które karta SIM jest zarejestrowana: imię i nazwisko, numer PESEL (obywatele RP) lub nr dokumentu tożsamości (obywatele pozostałych państw).

Po potwierdzeniu aktywacji roamingu przez nasze Biuro Obsługi, Twój telefon powinien automatycznie zalogować się do sieci, po przekroczeniu granicy.

 

Jeżeli zalogowanie nie nastąpi automatycznie sprawdź ustawienia:

  • Aplikacja roamingowa jest dostępna w „Narzędziach karty SIM” lub widnieje jako osobna aplikacja „wRodzinie”;
  • Po przekroczeniu granicy, w celu wywołania logowania do sieci roamingowej, należy w aplikacji wybrać pozycję „Zagranica”. Na terenie Polski poprawne ustawienie dla aplikacji to „Kraj”;
  • Jeżeli zasięg nie pojawi się automatycznie należy w pierwszej kolejności wykonać restart telefonu (wyłączyć i włączyć go ponownie) lub włączyć i wyłączyć tryb samolotowy. W przypadku dalszego braku sieci następnym krokiem będzie ręczne wyszukanie i wybranie operatora zagranicznego;

 

WYBIERZ SWÓJ SYSTEM OPERACYJNY I SPRAWDŹ KONFIGURACJĘ ROAMINGU WRODZINIE:

logo android

Android

logo apple

iOS 

logo wp

Windows Phone

logo Xiaomi

Xiaomi

KONFIGURACJA ROAMINGU SPRAWDŹ KONFIGURACJĘ KROK PO KROKU: ? Po potwierdzeniu aktywacji roamingu przez BOK, telefon powinien automatycznie zalogować się do sieci, po przekroczeniu granicy. Jeżeli zalogowanie nie nastąpi automatycznie należy odszukać aplikację do zarządzania roamingiem i przestawić ją ręcznie w tryb „Zagranica": Aplikacje > Narzędzia > Roaming > Zagranica

dla
Androida

Usługi Roamingu międzynarodowego wymagają aktywacji za pośrednictwem Biura Obsługi Klienta.

  • Slide - konf Roaming - Android 1
  • Slide - konf Roaming - Android 2
  • Slide - konf Roaming - Android 3
  • Slide - konf Roaming - Android 4
  • Slide - konf Roaming - Android 5
  • Slide - konf Roaming - Android 6
  • Slide - konf Roaming - Android 7

KONFIGURACJA ROAMINGU SPRAWDŹ KONFIGURACJĘ KROK PO KROKU: ? Po potwierdzeniu aktywacji roamingu przez BOK, telefon powinien automatycznie zalogować się do sieci, po przekroczeniu granicy. Jeżeli zalogowanie nie nastąpi automatycznie należy odszukać aplikację do zarządzania roamingiem i przestawić ją ręcznie w tryb „Zagranica": Aplikacje > Narzędzia > Roaming > Zagranica

dla
iOS

Usługi Roamingu międzynarodowego wymagają aktywacji za pośrednictwem Biura Obsługi Klienta.

  • Slide - konf Roaming - IOS 1
  • Slide - konf Roaming - IOS 2
  • Slide - konf Roaming - IOS 3
  • Slide - konf Roaming - IOS 4
  • Slide - konf Roaming - IOS 5
  • Slide - konf Roaming - IOS 6
  • Slide - konf Roaming - IOS R1
  • Slide - konf Roaming - IOS R2
  • Slide - konf Roaming - IOS R3
  • Slide - konf Roaming - IOS R4

KONFIGURACJA ROAMINGU SPRAWDŹ KONFIGURACJĘ KROK PO KROKU: ? Po potwierdzeniu aktywacji roamingu przez BOK, telefon powinien automatycznie zalogować się do sieci, po przekroczeniu granicy. Jeżeli zalogowanie nie nastąpi automatycznie należy odszukać aplikację do zarządzania roamingiem i przestawić ją ręcznie w tryb „Zagranica": Aplikacje > Narzędzia > Roaming > Zagranica

dla
Windows
Phone

Usługi Roamingu międzynarodowego wymagają aktywacji za pośrednictwem Biura Obsługi Klienta.

  • Slide - konf Roaming - WP 1
  • Slide - konf Roaming - WP 1
  • Slide - konf Roaming - WP 2
  • Slide - konf Roaming - WP 3-1
  • Slide - konf Roaming - WP 3-2
  • Slide - konf Roaming - WP 4
  • Slide - konf Roaming - WP 5
  • Slide - konf Roaming - WP 6
  • Slide - konf Roaming - WP R1
  • Slide - konf Roaming - WP R2
  • Slide - konf Roaming - WP R3
  • Slide - konf Roaming - WP R4
  • Slide - konf Roaming - WP R5

KONFIGURACJA ROAMINGU SPRAWDŹ KONFIGURACJĘ KROK PO KROKU: ? Po potwierdzeniu aktywacji roamingu przez BOK, telefon powinien automatycznie zalogować się do sieci, po przekroczeniu granicy. Jeżeli zalogowanie nie nastąpi automatycznie należy odszukać aplikację do zarządzania roamingiem i przestawić ją ręcznie w tryb „Zagranica": Aplikacje > Narzędzia > Roaming > Zagranica

dla
Xiaomi

Usługi Roamingu międzynarodowego wymagają aktywacji za pośrednictwem Biura Obsługi Klienta.

  • Slide - konf Roaming - Xiaomi 1
  • Slide - konf Roaming - Xiaomi 2
  • Slide - konf Roaming - Xiaomi 3
  • Slide - konf Roaming - Xiaomi 4
  • Slide - konf Roaming - Xiaomi 5
  • Slide - konf Roaming - Xiaomi 6
  • Slide - konf Roaming - Xiaomi 7
  • Slide - konf Roaming - Xiaomi 8
  • Slide - konf Roaming - Xiaomi 9
  • Slide - konf Roaming - Xiaomi 10

 

Po zalogowaniu do sieci Operatora Zagranicznego otrzymasz SMS z podstawowymi informacjami – m.in. koszt połączeń/SMS/MMS i połączenia z Internetem w danym kraju.

Połączenie z Internetem wymaga poprawnego ustawienia  APN (wrodzinie.pl), pomoc w prawidłowej konfiguracji znajdziesz na zakładce https://wrodzinie.com.pl/konfiguruj Pamiętaj również o zaznaczeniu opcji danych w roamingu.

Wykonując połączenia i wysyłając SMS-y z zagranicy należy pamiętać o wpisaniu numeru kierunkowego kraju, na przykład dzwoniąc do Polski trzeba wprowadzić numer kierunkowy +48 lub 0048, a następnie konkretny numer.

W przypadku dodatkowych pytań zachęcamy do kontaktu z naszą Infolinią +48 720 00 7777 (koszt połączenia zgodny z Cennikiem operatora) poprzez FB, Messenger lub mailowo: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Szczegóły odnośnie roamingu: Regulamin Oferty promocyjnej "Roaming międzynarodowy wRodzinie"