Dla Twojej wygody udostępniamy następujące formy rejestracji posiadanego numeru wRodzinie, w każdym przypadku należy jej dokonać osobiście, w placówkach Poczty Polskiej w całym kraju.
Wystarczy okazać dokument potwierdzający tożsamość z numerem PESEL oraz kartę SIM wRodzinie.
Jakie dane są niezbędne do prawidłowej rejestracji posiadanego numeru?
Dane wymagane w procesie rejestracji Kart SIM:
I. Jeśli jesteś osobą fizyczną lub prowadzącą działalność gospodarczą:
- imię i nazwisko Użytkownika wRodzinie,
- PESEL, jeżeli go posiada albo nazwę serię i numer dokumentu potwierdzającego tożsamość, a w przypadku cudzoziemca, który nie jest obywatelem państwa członkowskiego albo Konfederacji Szwajcarskiej – numer paszportu lub karty pobytu,
- numer telefonu (MSISDN),
- numer seryjny Karty SIM.
Zarówno w przypadku osób fizycznych, jak i prowadzących działalność gospodarczą, Karta SIM zostanie zarejestrowana na osobę fizyczną (zgodnie z zapisami obowiązującego Regulaminu świadczenia Usług Telekomunikacyjnych przez Aero 2 Sp. z o.o. dla Użytkowników wRodzinie).
II. Jeśli jesteś przedsiębiorcą:
- nazwa Użytkownika wRodzinie,
- numer identyfikacyjny REGON lub NIP lub numer w Krajowym Rejestrze Sądowym albo ewidencji działalności gospodarczej, lub innym właściwym rejestrze, imię i nazwisko osoby reprezentującej Użytkownika wRodzinie,
- seria i numer dokumentu tożsamości osoby reprezentującej Użytkownika wRodzinie,
- pełnomocnictwo wraz z datą udzielonego upoważnienia – jeżeli reprezentacja nie wynika z właściwego rejestru lub ewidencji,
- numer telefonu (MSISDN),
- numer seryjny Karty SIM.
Rejestracja numerów wRodzinie przez przedsiębiorcę jest możliwa po przesłaniu na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. wyżej wymienionych informacji wraz z adresem korespondencyjnym i numerem kontaktowym, celem realizacji procesu rejestracji numeru wRodzinie.
Gdzie znajdziesz dane dotyczące karty SIM?
Niezbędne dane [kod PUK, numer telefonu (MSISDN)] znajdziesz na odwrocie plastikowej ramki oraz na karcie SIM [numer seryjny].
Wskazane dane są wykorzystywane jedynie w celu weryfikacji oraz prawidłowej rejestracji posiadanego przez Ciebie numeru.
Poniżej prezentujemy odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania:
1. Dlaczego konieczna jest rejestracja kart SIM?
Obowiązek rejestracji kart SIM wynika bezpośrednio z wprowadzenia Ustawy Antyterrorystycznej. Żaden Operator bez dokonania rejestracji kart pre-paid aktywowanych po 25 lipca 2017 r. nie może świadczyć usług telekomunikacyjnych na danej Karcie SIM.
2. Czy rejestracja karty SIM jest płatna?
Rejestracja jest bezpłatna.
3. Co w przypadku, gdy nie chcę zarejestrować karty SIM?
Rejestracja kart SIM jest spowodowana obowiązkiem ustawowym, zatem jeśli nie dokonałeś rejestracji posiadanego numeru do 1 lutego 2017 r., jako Operator byliśmy zobowiązani do zawieszenia świadczenia usług telekomunikacyjnych na Twoim numerze z dniem 2 lutego 2017 r.
Jeśli masz dodatkowe pytania zapraszamy do kontaktu z naszymi konsultantami pod numerem 720 00 7777.