Gdzie można dokonać rejestracji

Rejestracji numeru dokonasz:

  1. Podpisując Kartę rejestracyjną u Kuriera, który dostarcza starter zakupiony w sklepie internetowym https://sklep.wrodzinie.com.pl/ . Złożenie podpisu jest potwierdzeniem poprawności danych podanych podczas składania zamówienia w sklepie.
  2. Osobiście w placówkach Poczty Polskiej na terenie całego kraju (dotyczy starterów zakupionych w placówkach Poczty)

Dodatkowa informacja.

Rejestracja może zostać dokonana także przez osoby niepełnoletnie, które ukończyły 13 lat i posiadają dokument tożsamości.

 

Jakie dane są wymagane do rejestracji numeru

  1. Osoba fizyczna lub prowadząca działalność gospodarczą
  • Imię i nazwisko Użytkownika wRodzinie,
  • Pesel lub seria i numer dokumentu tożsamości a obywatele spoza Unii Europejskiej: karta stałego pobytu bądź paszport zagraniczny,
  • Numer telefonu (MSISDN),
  • Numer seryjny Karty SIM.

W każdym z wymienionych przypadków karta zostanie zarejestrowana na osobę fizyczną (zgodnie z zapisami obowiązującego Regulaminu świadczenia Usług Telekomunikacyjnych przez Aero 2 Sp. z o.o. dla Użytkowników wRodzinie).

  1. Przedsiębiorca:
  • Nazwa Użytkownika wRodzinie,
  • Numer REGON /NIP/ KRS (lub numer ewidencyjny innego właściwego rejestru) imię i nazwisko osoby reprezentującej Użytkownika wRodzinie,
  • Seria i numer dokumentu tożsamości osoby reprezentującej Użytkownika wRodzinie,
  • Pełnomocnictwo wraz z datą udzielonego upoważnienia – jeżeli reprezentacja nie wynika z właściwego rejestru lub ewidencji,
  • Numer telefonu (MSISDN),
  • Numer seryjny Karty SIM.

Dodatkowa informacja.

Przedsiębiorca może rozpocząć proces rejestracji poprzez przesłanie na adres  e-mail:

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. wyżej wymienionych informacji wraz z adresem korespondencyjnym i numerem kontaktowym.

 

Jeśli masz dodatkowe pytania zapraszamy do kontaktu z naszymi konsultantami pod numerem 720 00 7777.