• Idź do Menu głównego
  • Idź do Treści
  • Idź do Mapy serwisu
    • Tryb dzienny
    • Tryb nocny
    • Wysoki kontrast
    • Fixed layout
    • Wide layout
    • A-
    • A
    • A+
W Rodzinie - Bliscy bliżej
Infolinia 720 00 7777
E-mail bok@wRodzinie.com.pl
  • Przenieś Numer
  • Bezpłatny Starter
  • Rejestracja
  • Cennik
  • Doładowanie
  • Pomoc
wRodzinie
  • Przenieś Numer
  • Bezpłatny Starter
  • Rejestracja
  • Cennik
  • Doładowanie
  • Pomoc
  • Jesteś tutaj:  
  • Strona główna
  • Mapa serwisu

Mapa serwisu

  • Przenieś Numer
  • Bezpłatny Starter
  • Rejestracja
  • Cennik
  • Doładowanie
  • Pomoc
    • Pierwsze uruchomienie - aparat wymusza ustawienia wstępne - jak to zrobić?
    • Co oznaczają te wszystkie znaczki na wyświetlaczu?
    • Dlaczego na wyświetlaczu widać PLUS obok wRodzinie?
    • Jak ładować telefon i jak często trzeba to robić?
    • Jak zadzwonić wpisując numer z klawiatury (różnice pomiędzy komórką, a telefonem stacjonarnym, prefixy, itp)?
    • Jak odebrać telefon gdy ktoś dzwoni / jak zakończyć połączenie?
    • Telefonowanie przy użyciu książki telefonicznej
    • SMS - co to jest?
    • Jak wysłać SMS?
    • Jak odebrać SMS?
    • Telefon na kartę nie wymaga podpisania umowy, więc nie otrzymujemy co miesiąc rachunku za telefon. W jaki sposób płacimy za rozmowy w ofercie na kartę?
    • Jak doładować telefon?
    • A co jeśli źle wpiszemy kod, co wtedy z moim doładowaniem?
    • Czy doładowanie może się nie udać, mimo że prawidłowo wpisaliśmy kod ze zdrapki?
    • Jak mogę sprawdzić czy konto zostało doładowane i ile pieniędzy mam na koncie?
    • Co się stanie, jeśli przestaniemy doładowywać telefon?
    • Jak najlepiej doładowywać telefon, często i małymi kwotami, czy rzadziej, ale za większe kwoty?
    • O ile każde doładowanie przedłuża życie startera?
    • Jak włączyć roaming międzynarodowy?
    • Bezpieczeństwo
    • Jak mogę sprawdzić stan pakietów internetowych?
    • Jak mogę skonfigurować dostęp do Internetu w telefonie?
    • Chciałbym aktywować Pakiet 60 dni. Jak to zrobić?
    • Ile kosztuje Pakiet 60 dni?
    • Jak długo ważny jest „Pakiet 60 dni”?
    • Co potrzebuję do zakupu Pakietu 60 dni?
    • Co to jest pakiet cykliczny?
    • Co się stanie z pakietem cyklicznym, gdy nie mam środków na koncie?
    • Jakie warunki trzeba spełnić, aby cykliczny pakiet odnowił się automatycznie?
    • Czy mogę wyłączyć cykliczność Pakietu?
    • Jak mogę sprawdzić status swojego Pakietu?
    • Czy Pakiet 60 dni obejmuje połączenia na numery stacjonarne?
    • Czy Pakiet 60 dni obejmuje połączenia do wszystkich sieci komórkowych?
    • Czy jest jakiś limit na SMS-y?
    • Czy połączenia i SMS-y na numery o podwyższonej opłacie też są za darmo?
    • Czy mogę korzystać z „Pakietu 60 dni” za granicą?
    • Czy w ramach Pakietu mogę korzystać z Internetu?
    • Co się stanie kiedy wykorzystam 10 GB Internetu?
    • Czy mogę przywrócić szybki Internet?
    • Co się stanie jeżeli nie wykorzystam 10 GB w ciągu 60 dni?
    • Czy posiadając aktywny pakiet cykliczny mogę aktywować kolejny?
    • Czy posiadając aktywny pakiet cykliczny mogę aktywować dodatkowy pakiet internetowy?
  • Aktywuj Pakiet 60 dni
  • Przeniesienie numeru
  • Kontakt
  • Mapa serwisu
  • Strona główna
  • Polityka prywatności
  • Informacje o cookies
  • Produkty i usługi
  • Przeniesienie numeru
  • Roaming międzynarodowy
  • Pomoc
  • Gdzie kupić
  • Dokumenty do pobrania
  • Neutralność sieci
  • Dane osobowe
  • Wyszukiwarka
  • Promocje
    • Nowa Taryfa wRodzinie
    • Pakiety internetowe
  • Kontakt
  • O nas
  • Bezpłatny starter
  • Doładowanie online
  • Idź do Menu głównego
  • Idź do Treści
  • Idź do Mapy serwisu

Infolinia | Skontaktuj się z naszą przyjazną infolinią od poniedziłaku do piątku od 8 do 20, numer: 720 00 7777 (koszt według taryfy operatora)

 

Darmowy starter - Zamów nasz bezplatny starter. Nie zwlekaj i dołacz do sieci wRodzinie juz dziś!

 

Nowy Pakiet 60 dni to: rozmowy i SMS-y w Polsce bez dodatkowych kosztów, 10GB Internetu, jedynie 30zł na 60 dni.

Zarejestruj kartę SIM

Nowa oferta na kartę! Zacznij korzystać z Pakietu 60 dni już dziś! Po zamówieniu bezpłatnego startera zarejestruj najpierw swoją kartę SIM.


Sprawdź szczegóły

Doładuj swoje konto

Przed aktywacją nowego Pakietu 60 dni doładuj swoje konto wRodzinie. Twoja karta do telefonu nie ma na początku środków. Możesz to zrobić na kilka sposobów: zarówno przez internet, jak i fizyczną zdrapką.

Doładuj online

Aktywuj Pakiet 60 dni

Najpierw otrzymujesz bezpłatny starter. Potem cieszysz się rozmowami i SMS-ami w Polsce bez dodatkowych kosztów, a do tego 10 GB internetu. Aktywuj Pakiet 60 dni jednym kodem USSD w swoim telefonie.

Sprawdź kod USSD

Oferta

  • Produkty i usługi
  • Przeniesienie numeru
  • Roaming międzynarodowy

Informacje

  • Pomoc
  • Gdzie kupić
  • Dokumenty do pobrania
  • Neutralność sieci
  • Dane osobowe
  • Wyszukiwarka

Sieć wRodzinie

  • Promocje
  • Kontakt
  • O nas

Szybkie zakupy

  • Bezpłatny starter
  • Doładowanie online

Kontakt

Infolinia:
720 00 7777
(koszt według taryfy operatora)

pon-pt w godz. od 800 do 2000

bok@wRodzinie.com.pl

Copyright © 2017 wRodzinie. realizacja 3W Studio | Zobacz naszą Politykę prywatności.

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Cookies.

  • Mapa serwisu
Do góry