Sklep internetowy

Sklep

Gdzie kupić?

Infolinia

Zapraszamy do kontaktu:
pon-pią w godz. od 800 do 2000

Menu użytkownika

Logowanie

Rejestracja

Twój numer przestał działać? Sprawdź co zrobić, aby odzyskać możliwość korzystania z Usług. 

Jeśli Twój numer na kartę przestał działać, nadal możesz go odzyskać wraz ze środkami oraz ważnością konta. Wystarczy, że odwiedzisz jeden z dostępnych punktów partnerskich Cyfrowego Polsatu i dokonasz osobistej rejestracji numeru. W tym celu niezbędne jest okazanie dowodu osobistego oraz karty SIM wRodzinie, którą chcą Państwo zarejestrować. 

Usługi mogły zostać także zawieszone w przypadku, gdy korespondencyjnie (listownie lub elektronicznie) wysłali Państwo dokumenty, ale nie zostały jeszcze zweryfikowane i potwierdzone przez Operatora. Potwierdzenie rejestracji numeru i odblokowanie świadczenia usług na karcie SIM następuje w momencie wpłynięcia do Operatora podpisanych przez Użytkownika dokumentów.

W przypadku pytań zachęcamy do telefonicznego kontaktu z Biurem Obsługi Klienta pod numerem 720 00 7777 lub wysłanie e-maila na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript..

 


Przypomnienie - rejestracja numeru wRodzinie

Szanowni Użytkownicy!

Przypominamy, że wszystkie niezarejestrowane numery w sieci wRodzinie po 1 lutego 2017 r. będą miały zawieszone świadczenie usług do czasu ich rejestracji. Zachęcamy do osobistej rejestracji numeru w punktach partnerskich Cyfrowego Polsatu na terenie całego kraju oraz w Salonie Firmowym Sferii przy ul. Dzielnej 58 w Warszawie. Pełna lista punktów dostępna w załączniku.

Jednocześnie informujemy, iż w związku z kończącym się okresem rejestracji numerów wRodzinie, obsługa procesu potwierdzającego rejestrację Państwa numeru w sieci wRodzinie, po stronie Operatora, może ulec wydłużeniu. Jeśli przekazali Państwo, drogą listowną lub elektroniczną, dane niezbędne do rejestracji numeru przed 1 lutego 2017, ale nie otrzymali (bądź nie otrzymają do 1 lutego 2017 r.) potwierdzenia przez Operatora rejestracji numeru, usługi zostaną zwieszone do czasu potwierdzenia przez Operatora. Niemniej jednak w każdym przypadku otrzymają Państwo potwierdzenie rejestracji, a na karcie SIM wRodzinie zostanie aktywowany bonus w postaci nielimitowanych bezpłatnych połączeń w sieci wRodzinie przez 6 miesięcy. Szczegóły promocji dostępne pod adresem http://wrodzinie.com.pl/images/doc/Oferta_promocyjna_Rejestracja_wRodzinie_25_07_2016.pdf

 


 

Od 25 lipca 2016 roku zmianie ulega Regulamin świadczenia Usług Telekomunikacyjnych przez Aero 2 Sp. z o.o. dla Użytkowników wRodzinie. Zmiana wynika z wdrożenia Ustawy Antyterrorystycznej wprowadzającej obowiązkową rejestrację numerów zarówno obecnych jak i przyszłych Użytkowników ofert na kartę. Obowiązek ten dotyczy wszystkich operatorów.

 

Każdy kupiony od poniedziałku, 25 lipca nowy starter nie będzie aktywny do czasu rejestracji i weryfikacji danych.

 

Jeśli jesteś już Użytkownikiem wRodzinie – masz czas na rejestrację swojej karty do 1 lutego 2017 r.

  


 

Dla Twojej wygody udostępniamy następujące formy rejestracji posiadanego numeru wRodzinie:

 

1. osobiście w:

  • placówkach Poczty Polskiej w całym kraju,
  • Salonie Firmowym Sferii w Warszawie (przy ul. Dzielnej 58), 
  • 544 punktach partnerskich Cyfrowego Polsatu w całym kraju! Zapraszamy do zapoznania się z aktualną listą punktów partnerskich dostępną w załączonym pliku.  

    Wystarczy okazać dokument potwierdzający tożsamość z numerem PESEL oraz kartę SIM wRodzinie.

 

2. elektronicznie, poprzez wysłanie wiadomości e-mail na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript. - zawierającej skany wypełnionego formularza Karty Rejestracyjnej dokumentu potwierdzającego tożsamość (tylko strona dokumentu zawierająca numer PESEL), wraz ze wskazaniem adresu do korespondencji, na który będziemy mogli wysłać do rąk własnych potwierdzenie rejestracji numeru (podany adres musi być w Polsce zostanie użyty tylko w tym celu).

 

3. listownie, poprzez wysłanie na adres korespondencyjny: Aero 2 Sp. z o.o. (z dopiskiem BOK wRodzinie), ul. Trembeckiego 11A, 35-234 Rzeszów - wypełnionego formularza Karty Rejestracyjnej, kopii dokumentu potwierdzającego tożsamość (tylko strona dokumentu zawierająca numer PESEL), wraz ze wskazaniem adresu do korespondencji, na który będziemy mogli wysłać do rąk własnych potwierdzenie rejestracji numeru (podany adres musi być w Polsce zostanie użyty tylko w tym celu). 

 

W zależności od posiadanej formy prawnej przygotowaliśmy dwa wzory Kart Rejestracyjnych:

 

- Karta Rejestracyjna dla osób fizycznych oraz prowadzących działalność gospodarczą

- Karta Rejestracyjna dla osób niebędących osobą fizyczną

 

 

Jakie dane są niezbędne do prawidłowego wypełnienia Karty Rejestracyjnej?

Dane wymagane w procesie rejestracji Kart SIM:

 

 I. Jeśli jesteś osobą fizyczną lub prowadzącą działalność gospodarczą:

  1. imię i nazwisko Użytkownika wRodzinie,
  2. PESEL, jeżeli go posiada albo nazwę serię i numer dokumentu potwierdzającego tożsamość, a w przypadku cudzoziemca, który nie jest obywatelem państwa członkowskiego albo Konfederacji Szwajcarskiej – numer paszportu lub karty pobytu,
  3. numer telefonu (MSISDN),
  4. numer seryjny Karty SIM.

Zarówno w przypadku osób fizycznych, jak i prowadzących działalność gospodarczą, Karta SIM zostanie zarejestrowana na osobę fizyczną (zgodnie z zapisami obowiązującego Regulaminu świadczenia Usług Telekomunikacyjnych przez Aero 2 Sp. z o.o. dla Użytkowników wRodzinie).  

 

II. Jeśli jesteś osobą niebędącą osobą fizyczną:

  1. nazwa Użytkownika wRodzinie,
  2. numer identyfikacyjny REGON lub NIP lub numer w Krajowym Rejestrze Sądowym albo ewidencji działalności gospodarczej, lub innym właściwym rejestrze, imię i nazwisko osoby reprezentującej Użytkownika wRodzinie,
  3. seria i numer dokumentu tożsamości osoby reprezentującej Użytkownika wRodzinie,
  4. data udzielonego upoważnienia – jeżeli reprezentacja nie wynika z właściwego rejestru lub ewidencji,
  5. numer telefonu (MSISDN),
  6. numer seryjny Karty SIM.

 

 

Gdzie znajdziesz dane dotyczące karty SIM?

Niezbędne dane [kod PUK, numer telefonu (MSISDN)] znajdziesz na odwrocie plastikowej ramki oraz na karcie SIM [numer seryjny].

rys4

 

 

O pozytywnej weryfikacji oraz rejestracji Twojego numeru poinformujemy Cię pisemnie. Natomiast potwierdzenie przyznania bezpłatnych nielimitowanych rozmów wewnątrz sieci wRodzinie przez pół roku otrzymasz SMS-em na numer telefonu zarejestrowany w ramach Oferty promocyjnej.

Jednocześnie informujemy, iż wskazane dane są wykorzystywane jedynie w celu weryfikacji oraz prawidłowej rejestracji posiadanego przez Ciebie numeru.

 

 

Jeżeli chcesz otrzymywać informacje handlowe oraz zawiadomienia zachęcamy do wypełnienia oraz wysłania (wraz z Kartą RejestracyjnąKarty udostępnienia danych w celu otrzymywania informacji i zawiadomień, której wzory również zostały przygotowane pod kątem posiadanej formy prawnej:  

- Karta udostępnienia danych w celu otrzymywania informacji i zawiadomień – osoba fizyczna

- Karta udostępnienia danych w celu otrzymywania informacji i zawiadomień – osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą, osoba prawna

 

 


Poniżej prezentujemy odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania:

 

 

 1. Dlaczego konieczna jest rejestracja kart SIM?

Obowiązek rejestracji kart SIM wynika bezpośrednio z wprowadzenia Ustawy Antyterrorystycznej. Żaden Operator bez dokonania rejestracji kart pre-paid aktywowanych po 25 lipca nie może świadczyć usług telekomunikacyjnych na danej Karcie SIM. A dla kart aktywowanych przed tą datą konieczne będzie zaprzestanie świadczenia usług z dniem 2 lutego. Dlatego wszystkich już dzisiaj zachęcamy do rejestracji i odbierania promocyjnego bonusu.

 

 

 2. Do kiedy należy dokonać rejestracji? 

Jeśli jesteś już Użytkownikiem wRodzinie masz czas do 1 lutego 2017 r. Jednak zachęcamy do wcześniejszej rejestracji. Dzięki temu w prezencie otrzymasz bezpłatne nielimitowane połączenia w sieci wRodzinie przez 6 miesięcy od daty rejestracji.

 

 

3. Czy rejestracja karty SIM jest płatna?

Rejestracja jest bezpłatna.

 

 

 4. Gdzie znajdę wzory Karty Rejestracyjnej i Karty udostępnienia danych w celu otrzymywania informacji i zawiadomień?

Wszystkie wzory dokumentów znajdziesz na stronie http://wrodzinie.com.pl/oferta/dokumenty

 

 

5. Co w przypadku, gdy nie chcę zarejestrować karty SIM?

Rejestracja kart SIM jest spowodowana obowiązkiem ustawowym, zatem jeśli nie dokonasz rejestracji posiadanego numeru do 1 lutego 2017 r., jako Operator będziemy musieli zawiesić świadczenie usług telekomunikacyjnych na Twoim numerze z dniem 2 lutego 2017 r.

 

 

Jeśli masz problem z wypełnieniem Karty Rejestracyjnej lub dodatkowe pytania zapraszamy do kontaktu z naszymi konsultantami pod numerem 720 00 7777.